Оплата та доставка

Условия оплаты

Оплата

Після надходження Вашого замовлення через кошик сайту або після оформлення замовлення по телефону менеджер відправить Вам рахунок-фактуру електронною поштою. Сплатити рахунок-фактуру можна в будь-якій банківській установі України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок нашої компанії.

Реквізити для платежів: ТОВ "МАСТЕР ХОРЕКА" ЄДРПОУ 44398907, IBAN UA053510050000026004879100567 в АТ «УКРСИББАНК» МФО 351005

У призначенні платежу обов'язково вкажіть № рахунка-фактури (замовлення)!

Доставка

Доставка по Україні:

Здійснюється кур'єрською службою (Нова Пошта, Delivery) протягом 1-3 днів після оплати замовлення. Вартість доставки не входить у ціну товару та оплачується покупцем самостійно при отриманні замовлення. Для уточнення інформації про доставку з Вами зв'яжеться наш менеджер.

Самовивіз із шоу-руму (безкоштовно):

  • м. Київ – просп. Валерія Лобановського, 119
  • м. Харків – вул. Університетська, 2
  • м. Дніпро – вул. Ярослава Мудрого, 68

З графіком роботи шоу-румів можна ознайомитись на сторінці контактів.

Адресна доставка кур'єром шоу-руму:

  • по м. Києву до 1500 грн. - 150 грн, понад 1 500 грн. - безкоштовно
  • по м. Харкову до 600 грн. - 80 грн, понад 600 грн. - безкоштовно
  • по м. Дніпру до 500 грн. - 50 грн, понад 500 грн. - безкоштовно
Получение товара

Отримання товару

При отриманні замовлення переконайтеся, що воно повністю укомплектоване і має товарний вигляд, а супровідні документи оформлені. Ви маєте можливість обміняти або повернути товари, придбані у нас, згідно з чинним законодавством України. Вдалих Вам покупок!

Возврат и обмен товара

Умови повернення та обміну товару

1. Важливе!

Перевірка комплектності та зовнішнього вигляду товару на відсутність сколів, подряпин, тріщин, вм'ятин чи інших пошкоджень здійснюється Покупцем до моменту оплати. Після здійснення повної перевірки, Покупець підписує акт прийому-передачі у графі «Замовлення прийняв, комплектність повна, претензій до зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення та обміну товару ознайомлений». Після підписання акта приймання-передачі, претензії до Продавця щодо наявності зовнішніх дефектів товару, недостатньої кількості та некомплектності не приймаються.

2. Поверненню та обміну не підлягають такі товари:

  • скляні, дерев'яні та гумові складові та частини (кришки, колби, ущільнювачі тощо);
  • запобіжні клапани та термодатчики;
  • скляні кришки та ручки;
  • маслянки, молочниці, цукорниці, попільнички, чашки, турки, ємності для харчових продуктів, терки, салатниці, друшляки, штопори, фруктівниці, соусники, солянки, яйцерізки, горіхоколи, консервні ключі, кухонні молотки, преси для часнику, преси для преси, подрібнювачі солі та перцю;
  • вироби з дерева;
  • кухонні набори (шумівки, кухарські лопатки, половники, кухарські вилки та ін.);
  • столові прилади (ложки, виделки тощо);
  • ножі, топірці;
  • точила і мусати;
  • посуд зі скла;
  • посуд з порцеляни;
  • посуд із кераміки.

3. Право на повернення та обмін товару втрачається у таких випадках:

3.1. При пошкодженнях, що виникають внаслідок порушення правил та умов експлуатації, описаних в інструкціях з догляду за посудом:

  • при перегріві;
  • при падінні виробу;
  • при навмисній поломці;
  • при деформації;
  • при пошкодженнях, що виникають при загвинчуванні та відкручуванні, відкритті та закритті та інших випадках, викликаних надмірним додатком сили;
  • при механічних пошкодженнях зовнішньої або внутрішньої поверхні (подряпини, потертості та ін.);
  • при неправильному зберіганні;
  • якщо ушкодження виникло внаслідок стихійних лих (природних пожеж, повеней та ін.), нещасних випадків, пожеж;
  • якщо пошкодження виникло внаслідок навмисних чи необережних дій з боку покупця чи третіх осіб, а також домашніх вихованців;
  • якщо виріб використовувався з метою, не передбаченою інструкцією;
  • при самостійному ремонті та зміні виробу.

3.2. При природних змінах зовнішнього вигляду та властивостей виробу, що виникли в процесі експлуатації:

  • при появі плям, точок вапна та іншого;
  • при нормальному зносі ріжучих частин у результаті експлуатації;
  • при природній зміні кольору металу*.

* Золотистий або блакитний відтінок, що виникає в результаті надмірного перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (томати, лимон, овочі, розсоли тощо) є характерним для посуду з нержавіючої сталі і жодним чином не впливає ні на функціональні властивості посуду, ні на якість приготування. їжі. Видалити такі плями можна за допомогою спеціальних засобів для чищення виробів із нержавіючої сталі.

4. Обмін та повернення товару

Для обміну чи повернення товару відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" необхідне дотримання таких умов:

  • товар, що повертається, не повинен бути у використанні, тобто. є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні у пластикові пакети, комплектуючі не розпаковувалися тощо);
  • з дня придбання минуло трохи більше 14 днів, крім дня купівлі.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо придбати будь-які інші товари з наявних в асортименті з відповідним перерахунком вартості або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів з дня написання заяви. Гроші за послугу доставки товару не повертаються.

Для заміни чи повернення товару при собі необхідно мати:

  • товар (і його комплектацію);
  • товарний чек (акт приймання-передачі);
  • паспорт покупця.
© 2022 Інтернет-магазин посуду PRO)MASTER